
Στο νέο Impreza WRX Sti, δεν ακολουθείται η πεπατημένη του παρελθόντος. Το sedan αμάξωμα και οι φτερούγες αποτελούν μακρινή ανάμνηση, ευτυχώς όμως δεν ισχύει το ίδιο και για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Όποιος επιλέξει το Impreza WRX STi θα το κάνει για τις επιδόσεις που του χαρίζει ο επίπεδος κινητήρας, το στήσιμό του και η τετρακίνησή του. Οι 300ps αποδίδονται πιο φιλικά από ποτέ και περνούν στον δρόμο εξαιρετικά ομαλά και προοδευτικά. Το 0-100km/h έρχεται μετρημένα σε 5.3sec, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 250 km/h. Τα φρένα του είναι ισχυρά και έχουν πολύ καλή αίσθηση, όντας παράλληλα προοδευτικά.
Το τιμόνι είναι άμεσο και γρήγορο αλλά σε αίσθηση υπολείπεται εμφανώς. Ειδικά όταν μιλάμε για πολλά km δεν σου περνά σε καμία περίπτωση το φορτίο που δέχονται οι εμπρός τροχοί. Στα πολύ σφιχτά κομμάτια μπορείς να πλασάρεις εύκολα το STi, αφού η φιλικότητά του είναι πέρα από κάθε προσδοκία. Το πίσω μέρος ξεκολλά προοδευτικά και χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Θέλει προσοχή όμως γιατί τα ps είναι πολλά και αν το παρακάνεις με το γκάζι η υποστροφή καραδοκεί. Και αν φύγει θα φύγει με πολλά km και τότε...θα καταλάβετε τι σημαίνει οδηγώ με τα κόλλυβα στην τσέπη.
.jpg)
Το κιβώτιο αποτελεί μετά το τιμόνι ακόμη μία απογοήτευση καθώς μόνο κιβώτιο σπορ αυτοκινήτου δεν θυμίζει, αφού έχει σχετικά μακριές διαδρομές και άχρωμο κούμπωμα. Ακόμη και έτσι όμως, την δουλειά του την κάνει και ακόμη και σε πολύ γρήγορες αλλαγές δεν θα παραπονεθεί.
.jpg)
Το αυξημένο κατά 85mm μεταξόνιο και τα μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 40mm και 45mm αντίστοιχα, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο κέντρο βάρους προσδίδουν ακόμη καλύτερο κράτημα στο STi. Εκεί που πραγματικά μας εξέπληξε το νέο STi είναι στον τομέα της ανάρτησης. Αυτή συνδυάζει υποδειγματικά κράτημα και άνεση (ναι είναι άνετο όσο και αν σας κάνει εντύπωση) και αποτελεί αντικείμενο προς μελέτη από τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
Όσον αφορά το σύστημα DCCD, αυτό δουλεύει εξαιρετικά και το νιώθεις. Μπορείς να προσαρμόσεις το αυτοκίνητο στο οδηγικό σου στυλ κάνοντάς το περισσότερο ή λιγότερο υπερστροφικό, ρυθμίζοντας την κατανομή της ροπής.
Όπως και να έχει αυτή τη φορά οι άνθρωποι της Subaru Technica International διάλεξαν άλλο δρόμο, το λάθος δρόμο για εμάς εδώ στο High Octane. Ξεχάστε ότι ξέρατε για το WRX STi. Ξεχάστε πορωτικούς ήχους και ξυραφένια πλαίσια.
Πλέον έχουμε να κάνουμε με μία εξευγενισμένη, φιμωμένη - ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε τη - ταχύτατη έκδοση ενός μοντέλου, του Impreza εν προκειμένου στην οποία η συμμετοχικότητα του οδηγού έχει πάει περίπατο. Αν δεν ψαρώνετε από των αριθμό των ps και το Engine Start Button (πλέον έχει και το Auris...) τότε μάλλον δεν θα μασήσετε από το νέο WRX STi. Πορευτείτε λοιπόν με τις αναμνήσεις σας και αν δεν έχετε, με τις φαντασιώσεις σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου