Σε αυτήν την ενότητα μπορείτε να πληροφορηθείτε για τα εντυπωσιακά ρεκόρ των αυτοκινήτων Subaru που αγωνίστηκαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (World Rally Championship - WRC).
Το WRC είναι ένας αγώνας αυτοκινήτων στον οποίο τα αυτοκίνητα βασίζονται σε εμπορικά μοντέλα και συναγωνίζονται μεταξύ τους κάτω από διάφορες συνθήκες σε όλον τον κόσμο, όπως πλακόστρωτοι δρόμοι, χωμάτινοι δρόμοι και παγωμένοι/χιονισμένοι δρόμοι.
Η Subaru συμμετέχει στο WRC με στόχο την απόδειξη των δυνατοτήτων των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται βάσει της φιλοσοφίας "Ενεργή οδήγηση, ενεργή ασφάλεια" και επειδή προσφέρεται η δυνατότητα συλλογής και ανάλυσης πολύτιμων στοιχείων σε συνθήκες υπέρμετρης καταπόνησης των αυτοκινήτων.
Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από αυτήν τη διαδικασία συμπεριλαμβάνονται στην κατασκευή των αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής. Η Subaru, ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Ιαπωνίας που κατέκτησε τρεις συνεχόμενες χρονιές το πρωτάθλημα κατασκευαστών, θα συνεχίσει να συμμετέχει στο WRC με στόχο τη συνεχή εξέλιξη των αυτοκινήτων της.
Το 1990, τον πρώτο χρόνο που η Subaru συμμετείχε πλήρως σε έναν αγώνα WRC, έλαβε μέρος στο πιο σκληρό ράλι του WRC, το 38ο Ράλι Σαφάρι. Η Subaru συμμετείχε με πέντε αυτοκίνητα Legacy στην Ομάδα Α και ένα αυτοκίνητο Legacy στην Ομάδα N. Στην αρχή αυτού του ράλι, υπήρχαν 59 συμμετοχές.
Από αυτές, μόνο 10 αυτοκίνητα κατάφεραν να τερματίσουν στο Ναϊρόμπι μετά από πολλές αντιξοότητες. Παρά το γεγονός της πρώτης συμμετοχής του Legacy σε ράλι, ο οδηγός, Jim Heather-Hayes, και ο συνοδηγός, Anton Levitan, κατατάχθηκαν στην έκτη θέση της συνολικής κατάταξης, ενώ ο Patrick Njiru και ο David Williamson στην όγδοη θέση της συνολικής κατάταξης, τερματίζοντας στην πρώτη θέση της Ομάδας Ν.
Μέχρι τότε, οι σκληρές συνθήκες του Ράλι Σαφάρι και το γεγονός ότι δεν επιτρεπόταν καμία τροποποίηση στα αυτοκίνητα της Ομάδας Ν δεν επέτρεπαν στα αυτοκίνητα αυτής της κλάσης να τερματίσουν. Εκείνη τη χρονιά, το Ράλι Σαφάρι δοκιμάστηκε όσο ποτέ άλλοτε στην ιστορία του θεσμού.
Παρόλα αυτά, ήταν η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο της Ομάδας Ν πέρασε τη γραμμή του τερματισμού. Η Subaru συνέχισε την εξαιρετική της νίκη στο Ράλι Σαφάρι, κερδίζοντας οκτώ συνεχόμενες χρονιές στην κατηγορία της Ομάδας Ν. Η πλήρης συμμετοχή της Subaru σε αγώνες WRC άρχισε με την είσοδό της στο 38ο Ράλι Σαφάρι το 1990.
1990
Η Subaru κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο WRC με πλήρη συμμετοχή στο Ράλι Σαφάρι. Το Subaru Legacy κέρδισε την Ομάδα N, τερματίζοντας στην όγδοη θέση της συνολικής κατάταξης του Σαφάρι.
Ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία του Ράλι Σαφάρι που ένα αυτοκίνητο της Ομάδας Ν πέρασε τη γραμμή του τερματισμού, καθώς τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας διαθέτουν προδιαγραφές παραπλήσιες των αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής.
Η Subaru συμμετείχε σε 7 από τα 12 ράλι εκείνης της χρονιάς και η υψηλότερη θέση που κατέλαβε ήταν η τέταρτη στο ράλι 1000 Λίμνες και στο Ράλι της Αυστραλίας.
1991
Η Subaru συμμετέχει σε 9 από τα 14 ράλι και κατατάσσεται τρίτη (η υψηλότερη θέση που κατέλαβε) στον πρώτο αγώνα της, στο Ράλι Σουηδίας.
Subaru SVX
Το Subaru SVX, αντικαθιστώντας το XT, παρουσιάστηκε στην αγορά των ΗΠΑ τον Ιούλιο του 1991 και στην Ιαπωνία το Σεπτέμβριο. Αυτό το μοντέλο εξελίχθηκε ως ένα πολυτελές κουπέ υψηλών επιδόσεων σε κάθε είδους οδόστρωμα. Σχεδιάστηκε με στόχο τη δυναμική παρουσία και διέθετε γυάλινη επίπεδη οροφή.

Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) : 4.625χιλ x 1.770χιλ x 1.300χιλ
Βάρος οχήματος: 1.620 κιλά
Μοντέλο: EG33
Τύπος: Υδρόψυκτος, 6-κύλινδρος οριζόντιων και αντικείμενων κυλίνδρων, 24-βάλβιδος 6-κύλινδρος, 24-βάλβιδος οριζόντι ο ς κινητήρας επίπεδης διάταξης
Διάμετρος x διαδρομή: 96,9χιλ x 75,0χιλ
Κυβισμός: 3.318 κ. εκ.

Συμπίεση: 10,0
Μέγ. ισχύς (ps/rpm) : 240/6.000
Μέγ. ροπή (kg-m/rpm): 31.5/4.800
Μπροστά: Ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου ελατηρίων με γόνατα αμορτισέρ
Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου ελατηρίων με γόνατα αμορτισέρ
1992
Στον πρώτο αγώνα, το Ράλι Σουηδίας, η Subaru κατάφερε να κατακτήσει την υψηλότερη θέση στην ιστορία της μέχρι τότε, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση.
Στον τελευταίο αγώνα, το ράλι RAC (Μεγάλη Βρετανία), η Subaru ήρθε δεύτερη και έκτη και κατέκτησε τον τίτλο Κατασκευαστών
Vivio

Παρουσιάζεται στην αγορά τον Μάρτιο ο αντικαταστάτης του REX, το Vivio, με ένα κινητήρα 654 cc και 44ΗΡ η 66ΗΡ στην έκδοση με κομπρέσορα και μόνιμη τετρακίνηση.
Τό όνομά του το έλαβε από το λατινικό VI, VI και το Ο (660 cc=VI VI O).
Το Vivio έλαβε μέρος και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλυ που έγινε στην Κένυα.
Impreza
Με πιο συμπαγές αμάξωμα από το Legacy, αυτή η σειρά είχε σπορ καμπύλες. Βγήκε σε δύο εκδόσεις: τετράθυρο σεντάν και σπορ βάγκον.
Ο κινητήρας, οι αναρτήσεις, η μετάδοση κίνησης στους τέσσερις τροχούς και η εμφάνιση του Impreza βασίστηκαν στο Legacy, ενώ τα οδικά χαρακτηριστικά υψηλών επιδόσεων και η αίσθηση ποιότητας βελτιώθηκαν ακόμα περισσότερο.
Συγκεκριμένα, οι εξαιρετικές επιδόσεις του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα και η ανανέωση που έφερε το στέισον βάγκον στην κατηγορία του συνέβαλαν στην αποδοχή του Impreza από την αγορά ως ξεχωριστού αυτοκινήτου.
1993
Η Subaru γιορτάζει την πρώτη νίκη της σε αγώνα WRC, το Ράλι Νέας Ζηλανδίας. Αυτό ήταν το τελευταίο ράλι στο οποίο συμμετείχε εκείνη τη χρονιά το Legacy και ήταν μια εντυπωσιακή πρώτη νίκη για τον 25χρονο Colin McRae.
Επίσης, το Impreza έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Ράλι 1000 Λίμνες και κατέκτησε τη δεύτερη θέση.
Legacy II

Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται οι προκλήσεις που έχουν αντιμετωπιστεί από τα αυτοκίνητα της Subaru και τα γεγονότα που έχουν ξαναγράψει τα ρεκόρ. Η Subaru δίνει μεγάλη σημασία στο θέμα των οδικών χαρακτηριστικών και των επιδόσεων των αυτοκινήτων της και οι μηχανικοί της εκτελούν επανειλημμένες δοκιμές κάτω από όλες τις πιθανές συνθήκες, τόσο σε πίστες δοκιμών όσο και σε κανονικούς δημόσιους δρόμους. Η διαδικασία αυτή αποτελεί μέρος των σταδίων εξέλιξης ενός αυτοκινήτου. Τα δεδομένα που συλλέγονται από αυτές τις δοκιμές χρησιμοποιούνται για την εκτενή βελτίωση των οχημάτων έτσι ώστε να επιδεικνύουν εξαιρετική οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Το άλλο τμήμα της διαδικασίας εξέλιξης των επιδόσεων των οχημάτων είναι η τακτική της Subaru της αναμέτρησης των νέων μοντέλων με τα παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας πριν την ίδια την παρουσίαση των νέων μοντέλων. Φυσικά, ένας από τους στόχους αυτής της τακτικής είναι η κατάρριψη των παγκόσμιων ρεκόρ ταχύτητας από τις τεχνολογίες της Subaru. Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι η συλλογή πολύτιμων δεδομένων που επιτυγχάνεται μόνο με την αμείλικτη πίεση των αυτοκινήτων στα όριά τους και η πιστοποίηση υψηλών επιδόσεων και αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της Subaru από αυστηρούς κριτές, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα.
Τοποθεσία: Πίστα αγώνων ταχύτητας του Μπόνβιλ, Γιούτα, ΗΠΑ
Ρεκόρ: Μέση ταχύτητα 249,981 χλμ/ώρα (παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας πιστοποιημένο από την FIA και την ACCUS για μη τροποποιημένα στέισον βάγκον μαζικής παραγωγής)
Όχημα: Legacy Touring Wagon GT
Στις 9 Σεπτεμβρίου 1993, το Legacy Touring Wagon κάνει νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στα μη τροποποιημένα στέισον βάγκον μαζικής παραγωγής στην πίστα αγώνων του Μπόνβιλ, κοντά στο Salt Lake City της Γιούτα, με μέση ταχύτητα 249,981 χιλιόμετρα.
Το μοντέλο που έκανε την προσπάθεια ήταν το Legacy Touring Wagon GT με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, ένα υπερτροφοδοτούμενο μοντέλο της ιαπωνικής αγοράς.
Για τη διασφάλιση της αμεροληψίας στα αυτοκίνητα του αγώνα, η FIA ζήτησε από την Ομοσπονδία Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας (JAF) να λειτουργήσει ως μάρτυρας κατά την τυχαία επιλογή του οχήματος από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Yajima Plant της FHI στην επαρχία Gunma. Τα αυτοκίνητα που επιλέχθηκαν σφραγίστηκαν επιτόπου με τους αριθμούς σειράς του κινητήρα και του οχήματος.
Η προετοιμασία για την κατάκτηση του ρεκόρ περιελάμβανε την προσθήκη προστατευτικού κλωβού έξι σημείων, ζωνών ασφαλείας πέντε σημείων, ρεζερβουάρ ασφαλείας, καθώς και επιπλέον εξοπλισμού ασφαλείας, ενώ αφαιρέθηκε το σύστημα περιορισμού ταχύτητας. Κατά τα άλλα, το μοντέλο ήταν ακριβώς ίδιο με αυτό της αγοράς, με κλιματισμό και ηλιοροφή. Η τοποθεσία του αγώνα για το ρεκόρ ήταν η πίστα αγώνων ταχύτητας του Μπόνβιλ, που βρίσκεται σε ένα οροπέδιο με ύψος 1.300 μέτρα πάνω από το επίπεδο της θάλασσας και 160 χιλιόμετρα δυτικά του Salt Lake City.
Αν και ονομάζεται πίστα αγώνων ταχύτητας, δεν είναι πίστα με ασφαλτοστρωμένη επιφάνεια, αλλά μια πεδιάδα από αλάτι η οποία εμφανίζεται μόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν εξατμίζεται μέρος της λίμνης Great Salt Lake. Εδώ, προετοιμάζεται μια ευθεία πίστα 11 χιλιομέτρων, με κατεύθυνση από τα νοτιοανατολικά προς τα βορειοανατολικά. Η επιφάνεια αλατιού είναι εξαιρετικά ολισθηρή και η έλλειψη οξυγόνου σε αυτό το υψόμετρο μειώνει την απόδοση των κινητήρων. Για τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι πολύ σκληρός αγώνας.
Η διαιτησία στον αγώνα που συμμετείχε το Legacy Touring Wagon GT, το οποίο οδηγούσε ο οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων John Andretti, έγινε από την FIA και την ACCUS. Η προσπάθεια για το ρεκόρ έγινε σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA για τα ρεκόρ ταχύτητας. Η χρονική διάρκεια του αγώνα περιοριζόταν σε μία ώρα. Η διαδικασία ήταν η μέτρηση μιας διαδρομής μετ' επιστροφής με μήκος ενός χιλιομέτρου και ενός μιλίου και υπολογισμό της μέσης ταχύτητας. Αν παρουσιάζονταν προβλήματα και ολοκληρωνόταν μόνο μία διαδρομή, το αυτοκίνητο θα αποκλειόταν.
1994
Η πλήρης συμμετοχή του Impreza στα ράλι WRC βρίσκει τον οδηγό Carlos Sainz στο τιμόνι. Κέρδισε στα ράλι Ακρόπολις (Ελλάδα), Νέας Ζηλανδίας και RAC, και έγινε η κορυφαία παρουσία ανάμεσα στις πρωταθλήτριες ομάδες.
Εκείνη τη χρονιά, η ομάδα κατετάγη στη 2η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Yunque GHK 7071

Ξεκινάει στην Κίνα η παραγωγή του Rex, με το όνομα Yunque GHK 7071.
Leone Van I
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου