1970 - 1975
1971
Το Subaru Leone έκανε την εμφάνισή του τον Ιούνιο του 1971 και το Σεπτέμβριο του 1972 ακολούθησε το τετρακίνητο στέισον Subaru Leone. Μέχρι τότε, η τετρακίνηση (4WD) χρησιμοποιούνταν μόνο στα οχήματα εκτός δρόμου. Η Subaru έσπασε αυτό το κατεστημένο παρουσιάζοντας μια τετρακίνητη έκδοση μαζικής παραγωγής σε ένα κανονικό επιβατικό όχημα. Όταν το αυτοκίνητο εισήχθη στην αγορά για πρώτη φορά, η ζήτηση οφειλόταν κατά κύριο λόγο στις ειδικές εφαρμογές στις οποίες μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο, όπως η επαγγελματική χρήση σε χιονισμένες και ορεινές περιοχές. Ωστόσο, το αυτοκίνητο εκθειάστηκε στην εγχώρια αλλά και στην εξωτερική αγορά για την πρωτοτυπία του. Ο χώρος επιβατών του αυτοκινήτου είχε διευρυνθεί εντυπωσιακά χάρη στην αύξηση της δημοτικότητας των υπαίθριων αθλημάτων, όπως το σκι και το ψάρεμα. Το αυτοκίνητο έγινε γρήγορα πολύ δημοφιλές, επιτυγχάνοντας τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως στα τετρακίνητα επιβατικά οχήματα και έγινε η αφετηρία των τετρακίνητων αυτοκινήτων Subaru.
Σύνολο (μ x π x υ) : 3.995χιλ x 1.500χιλ x 1.385χιλ
Βάρος οχήματος: 855 κιλά
Μοντέλο: EA63S
Τύπος: Υδρόψυκτος, 4-κύλινδρος OHV οριζόντιων και αντικείμενων κυλίνδρων
Διάμετρος x διαδρομή: 85χιλ x 60χιλ
Κυβισμός: 1.361κ. εκ.
Συμπίεση: 8,5
Μέγ. ισχύς (ps/rpm) : 72/6.400
Μέγ. ροπή (kg-m/rpm): 10.2/3.600
Μπροστά: Ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου ελατηρίων με γόνατα αμορτισέρ
Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση ημισυρόμενου βραχίονα με επικλινή ψαλίδια
1972
Σύνολο (μ x π x υ) : 2.995χιλ x 1.295χιλ x 1.285χιλ
Βάρος οχήματος: 500 κιλά
Μοντέλο: EK34
Τύπος: υδρόψυκτος, 2-κύλινδρος ευθύγραμμης διάταξης, 2-χρονος
Διάμετρος x διαδρομή: 61,5χιλ x 60χιλ
Κυβισμός: 356κ. εκ.
Συμπίεση: 7,4
Μέγ. ισχύς (ps/rpm) : 37/6.500
Μέγ. ροπή (kg-m/rpm): 4.2/6.000
Μπροστά: Ανεξάρτητη ανάρτηση ημισυρόμενου βραχίονα με επικλινή ψαλίδια
Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση ημισυρόμενου βραχίονα με επικλινή ψαλίδια
Το Subaru Rex παρουσιάστηκε ως ο διάδοχος του Subaru R-2 τον Ιούλιο του 1972. Το Rex ήταν μεγάλη επιτυχία χάρη στη νεανική και δυναμική εικόνα του σχεδιασμού του και στα παραδοσιακά χαρακτηριστικά των μικρών αυτοκινήτων της Subaru, όπως η εξαιρετική ευκολία οδήγησης, η σταθερότητα κίνησης, η άνεση και η οικονομία καυσίμων.
1973
Το Subaru Leone έκανε την εμφάνισή του τον Ιούνιο του 1971 και το Σεπτέμβριο του 1972 ακολούθησε το τετρακίνητο στέισον Subaru Leone. Μέχρι τότε, η τετρακίνηση (4WD) χρησιμοποιούνταν μόνο στα οχήματα εκτός δρόμου. Η Subaru έσπασε αυτό το κατεστημένο παρουσιάζοντας μια τετρακίνητη έκδοση μαζικής παραγωγής σε ένα κανονικό επιβατικό όχημα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου