Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Τί ξέρουμε από την Ιστορία της Subaru; Μέρος 6ον

1980 - 1985

1983
Τον Οκτώβριο του 1983 έκανε την εμφάνισή του το όχημα ενός όγκου Subaru Domingo. Αυτό το μοντέλο όχι μόνο χωρούσε επτά επιβάτες σε ένα συμπαγές αμάξωμα, αλλά επίσης προσέφερε τη δυνατότητα μεταβολών στις θέσεις των καθισμάτων χάρη στα πρώτα ιαπωνικά περιστρεφόμενα και πτυσσόμενα καθίσματα.

Σύνολο (μήκος x πλάτος x ύψος) : 3.410χιλ x 1.430χιλ x 1.870χιλ
Βάρος οχήματος: 880 κιλά
Μοντέλο: EF10
Τύπος: Υδρόψυκτος, 3-κύλινδρος OHC ευθύγραμμης διάταξης
Διάμετρος x διαδρομή: 78χιλ x 69,6,0χιλ
Κυβισμός: 997κ. εκ.
Συμπίεση: 9,5
Μέγ. ισχύς (ps/rpm) : 56/5.400
Μέγ. ροπή (kg-m/rpm): 8.5/3,200
Μπροστά: : Ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου ελατηρίων με γόνατα αμορτισέρ
Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση ημισυρόμενου βραχίονα με επικλινή ψαλίδια.

1984
Ο ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης χρησιμοποιεί έναν απλό αλλά αποτελεσματικό μηχανισμό, ο οποίος αποτελείται από έναν ειδικό χαλύβδινο ιμάντα και ένα ζεύγος τροχαλιών που κατασκευάζονται από την ολλανδική Van Doorne's Transmissie B.V. Ο ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης παρέχει στον οδηγό τη δυνατότητα ελέγχου της ταχύτητας του οχήματος, χωρίς την παρεμβολή σύνθετων γραναζιών. Αυτή η διαμόρφωση επιτρέπει την αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων με την καταλληλότερη σχέση μετάδοσης. Το έξυπνο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μετάδοσης (i-CVT), το οποίο βασίστηκε στον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη, χρησιμοποιείται τώρα στο μικρό αυτοκίνητο Pleo.Το Subaru Justy παρουσιάστηκε το Φεβρουάριο του 1984. Το 1987 προσαρμόστηκε στο Justy ένα προηγμένο αυτόματο σύστημα μετάδοσης: ο πρώτος παγκοσμίως ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης (ECVT), ο οποίος ονομάστηκε Subaru ECVT.

Σύνολο Διαστάσεις (μ x π x υ) : 3.535χιλ x 1.535χιλ x 1.390χιλ
Βάρος οχήματος: 640 κιλά
Μοντέλο: EF10
Τύπος: Υδρόψυκτος, 3-κύλινδρος, εν σειρά κινητήρας με εκκεντροφόρο επικεφαλής (OHC)
Διάμετρος x διαδρομή: 78χιλ x 69,6,0χιλ
Κυβισμός: 997κ. εκ.
Συμπίεση: 9,5
Μέγ. ισχύς (ps/rpm) : 63/6.000
Μέγ. ροπή (kg-m/rpm): 8.5/3.600
Μπροστά: Ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου ελατηρίων με γόνατα αμορτισέρ
Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου ελατηρίων με γόνατα αμορτισέρ

1985
Το Subaru Alcyone πήρε το όνομά του από ένα πολύ φωτεινό άστρο στο σύμπλεγμα αστέρων Πλειάδες, το οποίο στα ιαπωνικά ονομάζεται Subaru. Αυτό το μοντέλο παρουσιάστηκε το Φεβρουάριο του 1985 στις Ηνωμένες Πολιτείες ως Subaru XT και τον Ιούνιο του 1985 στην Ιαπωνία ως Alcyone. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του μοντέλου έίναι ο σχεδιασμός του, ο οποίος αναπαριστά το αεροδυναμικό σχήμα ενός γερακιού ή ενός αετού. Το καμπύλο, σφηνοειδές σχήμα του Alcyone και οι πλήρως στρογγυλεμένες καμπύλες του βοήθησαν στην επίτευξη της μικρότερης αεροδυναμικής αντίστασης παγκοσμίως, 0,29 CD (coefficient of drag - συντελεστής αντίστασης).

Σύνολο Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) : 4.450χιλ x 1.660χιλ x 1.335χιλ
Βάρος οχήματος: 1,130 κιλά
Μοντέλο: EA32
Τύπος: Υδρόψυκτος, υπερτροφοδοτούμενος , 4-κύλινδρος οριζόντιος SOHC TURBO οριζόντιων και αντικείμενων κυλίνδρωνκινητήρας επίπεδης διάταξης με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής ( SOHC )
Διάμετρος x διαδρομή: 92χιλ x 67χιλ
Κυβισμός: 1.781κ. εκ.
Συμπίεση: 7,7
Μέγ. ισχύς (ps/rpm) : 135/5.600
Μέγ. ροπή (kg-m/rpm): 20/2.800
Μπροστά: Ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου ελατηρίων με γόνατα αμορτισέρ
Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση ημισυρόμενου βραχίονα με επικλινή ψαλίδια

1 σχόλιο:

  1. σας παρακαλω για λογους αρχειου θελω να επιβεβαιωθει ή οχι ,εαν εχει συμμετοχη νομιζω σε ραλλυ σαφαρι subaru 600αρακι ή κατι τετοιο σας παρακαλω οποιος εχει πληροφοριες να μου γραψει ή και φωτο στο karageorgopoulosdimitris@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή