Κυριακή 3 Μαΐου 2009

WRC : Rally Αργεντινής (PWRC-JWRC) : Ο Sebastian Loeb πήρε άλλη μία εύκολη νίκη στην Αργεντινή και μεγάλο προβάδισμα.

Λένε ότι χρειάζονται δύο για να χορέψουν ταγκό αλλά στην Αργεντινή ο Sebastian Loeb χόρεψε μόνος του. Για άλλον έναν αγώνα φέτος δεν είχε αντίπαλο και στον 5ο αγώνα της χρονιάς κατάκτησε την 5η νίκη του, κάνοντας μέχρι στιγμής το απόλυτο, σε ό,τι επιφάνεια κι αν έχει τρέξει. Είτε μένει πίσω την 1η ημέρα και χρειάζεται να επιτεθεί την επόμενη είτε παίρνει το προβάδισμα από την αρχή, η κατάληξη είναι πάντα η ίδια: το απόγευμα της Κυριακής ανοίγουν μαζί με τον Daniel Elena σαμπάνιες πάνω στο καπό του Citroen C4. Η νίκη του Loeb στην Αργεντινή αποκτά ξεχωριστή σημασία για τον ίδιο και την προσπάθειά του να κατακτήσει φέτος τον 6ο παγκόσμιο τίτλο του, γιατί συνδυάστηκε με την εγκατάλειψη του Mikko Hirvonen, κάτι που έδωσε στον Γάλλο «αέρα» 20 βαθμών στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Ο Φιλανδός της Ford έχασε ακόμα και τη 2η θέση από τον Dani Sordo, ο οποίος με τη σταθερή οδήγησή του και τους συνεχείς τερματισμούς πέρασε μπροστά για ένα βαθμό.

Γενική Κατάταξη :
1. 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 03:57:40.3
2. 2 Sordo Citroen C4 WRC A8 +01:31.1
3. 6 H Solberg Ford Focus RS WRC '08 A8 +02:51.0 +04:04.1
4. 9 Villagra Ford Focus RS WRC '08 A8 +01:55.6 +05:59.7
5. 5 Wilson Ford Focus RS WRC '08 A8 +00:11.2 +06:10.9
6. 4 Latvala Ford Focus RS WRC '08 A8 +03:39.1 +09:50.0
7. 12 Ogier Citroen C4 WRC A8 +11:05.1 +20:55.1
8. 150 Al-Attiyah Subaru Impreza N14 N4 +02:16.5 +23:11.6

Νίκες σε ειδικές διαδρομές :
SS1 - LA CUMBRE - AGUA DE ORO I: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 02.23.6
SS2 - ASCOCHINGA - LA CUMBRE I: 4 Latvala Ford Focus RS WRC '08 A8 12:48.7
SS3 - CAPILLA DEL MONTE - SAN MARCOS I: 2 Sordo Citroen C4 WRC A8 14:44.1
SS4 - SAN MARCOS - CHARBONIER I: 11 P Solberg Citroen Xsara WRC 07 A8 17:33.5
SS5 - ASCOCHINGA - LA CUMBRE II: II: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 06.32.5
SS6 - CAPILLA DEL MONTE - SAN MARCOS II: 2 Sordo Citroen C4 WRC A8 14:26.8
SS7 - SAN MARCOS - CHARBONIER II: 3 Hirvonen Ford Focus RS WRC '08 A8 17:16.8
SS8 - LA CUMBRE - AGUA DE ORO II: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 06.28.9
SS9 - ESTADIO CORDOBA / CORDOBA STADIUM I: 4 Latvala Ford Focus RS WRC '08 A8 12:32.4

SS10 - SANTA MONICA - AMBOY I: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 11.28.0
SS11 - VILLA DEL DIQUE - LAS BAJADAS I: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 18.18.2
SS12 - SAN AGUSTIN - VILLA GENERAL BELGRANO I: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 13.04.6
SS13 - SANTA ROSA - SAN AGUSTIN I: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 06.19.4
SS14 - SANTA MONICA - AMBOY II: 3 Hirvonen Ford Focus RS WRC '08 A8 11:22.0
SS15 - VILLA DEL DIQUE - LAS BAJADAS II: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 18.04.5
SS16 - SAN AGUSTIN - VILLA GENERAL BELGRANO II: 4 Latvala Ford Focus RS WRC '08 A8 13:06.5
SS17 - SANTA ROSA - SAN AGUSTIN II: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 06.26.6
SS18 - ESTADIO CORDOBA / CORDOBA STADIUM II: 2 Sordo Citroen C4 WRC A8 02:23.6

SS19 - MINA CLAVERO - GIULIO CESARE: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 11.18.2
SS20 - EL CONDOR - COPINA: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 07.14.8
SS21 - ESTADIO CORDOBA / CORDOBA STADIUM III: 4 Latvala Ford Focus RS WRC '08 A8 06:19.8
SS22 - Villa Garcia: 4 Latvala Ford Focus RS WRC '08 A8 13:06.5
SS23 - ESTADIO CORDOBA / CORDOBA STADIUM III: 2 Sordo Citroen C4 WRC A8 02:26.6

Προβλήματα στις ειδικές διαδρομές :

SS14: Ο P Solberg είχε κλατάρισμα μέσα στην ΕΔ και έχασε περίπου 25 δευτερόλεπτα.
SS14: Ο Η Solberg είχε κλατάρισμα μέσα στην ΕΔ και έχασε περίπου 25 δευτερόλεπτα.
SS15: O Mikko Hirvonen αναγκαστεί να κόψει ταχύτητα και να χάσει πάρα πολύ χρόνο όταν η θερμοκρασία του νερού στο Ford Focus ανέβηκε υπερβολικά. Τελικά ο Φιλανδός εγκατέλειψε τον αγώνα καθώς δεν κατέστη δυνατόν η βλάβη να εντοπιστεί και να επισκευαστεί.
SS17: Ο Petter Solberg είχε μια έξοδο που του κόστισε αρκετά σε χρόνο αλλά δεν κινδύνευσε τελικά ούτε να εγκαταλείψει
SS19: O ο Latvala αναγκάστηκε να σταματήσει για σχεδόν 7 λεπτά μέσα στην ειδική λόγω χαμηλής πίεσης λαδιού στο Focus του. Ο Φιλανδός σε ένα μικρό άλμα στα μέσα της ειδικής προσγειώθηκε σωστά, αλλά το αυτοκίνητο αντιμετώπισε πρόβλημα με την πίεση λαδιού και το πλήρωμα προσπάθησε να διορθώσει το πρόβλημα με κάθε τρόπο.
SS20: Ο Petter Solberg αντιμετώπισε πρόβλημα με την τροφοδοσία του Xsara του και έχασε την ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα. Ο Νορβηγός είχε διαμαρτυρηθεί στο τέλος της προηγούμενης ειδικής ότι το Citroen Xsara του ήταν πολύ χαμηλό και οι πέτρες σχεδόν ακούμπαγαν με το πάτωμα του αυτοκινήτου.
Επόμενος αγώνας: Το Rally Σαρδηνίας (PWRC-JWRC) 22-24/5/09

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου