
Ο Γάλλος τέθηκε υπό έρευνα της FIA, για την αλλαγή του ελαστικού εχθές. Συγκεκριμένα, όταν ο Loeb και ο συνοδηγός του Daniel Elena, άλλαξαν το ελαστικό μόλις σε ένα λεπτό, η Παγκόσμια Ομοσπονδία αποφάσισε να ελέγξει την κάμερα από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ελέγχοντας πότε λύθηκε από τις ζώνες ασφαλείας το πλήρωμα, και το σημαντικότερο, πότε και αν τις έδεσε όταν και πραγματοποίησε την αλλαγή του ελαστικού. Έτσι, στο τέλος του αγώνα οι αγωνοδίκες αποφάνθηκαν και τιμώρησαν με δύο λεπτά ποινή τον Seb.
2. 3 Hirvonen Ford Focus RS WRC '08 A8 +00:29.0 86.3 km/h
3. 11 P Solberg Citroen Xsara WRC06 A8 +01:28.2 +01:57.6 85.7 km/h
4. 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 +01:46.1 +03:43.7 85.9 km/h
5. 7 Nonikov Citroen C4 WRC A8 +03:14.2 +05:11.8 84.6 km/h
6. 5 Wilson Ford Focus RS WRC '08 A8 +02:17.5 +07:29.3 83.9 km/h
7. 21 Ostberg Subaru Impreza WRC 09 A8 +05:51.3 +13:20.6 81.9 km/h
8. 6 H Solberg Ford Focus RS WRC '08 A8 +00:00.6+13:21.2 81.9 km/h
SS2 - Loelle 1: 2 Sordo Citroen C4 WRC A8 13:41.6 97.7 km/h
SS3 - Crastazza 1: 4 Latvala Ford Focus RS WRC '08 A8 18:24.8 90.6 km/h
SS4 - Sa Conchedda 2: 4 Latvala Ford Focus RS WRC '08 A8 10:16.3 87.6 km/h
SS5 - Loelle 2: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 13:19.8 100.4 km/h
SS6 - Crastazza 2: 4 Latvala Ford Focus RS WRC '08 A8 17:57.0 93.0 km/h

SS8 - Fiorentini 1: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 18:06.4 73.0 km/h
SS9 - Monte Lerno 1: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 19:36.7 89.2 km/h
SS10 - Sa Linea 2: 3 Hirvonen Ford Focus RS WRC '08 A8 09:05.4 93.7 km/h
SS11 - Fiorentini 2: 11 P Solberg Citroen Xsara WRC06 A8 17:53.3 73.9 km/h
SS12 - Monte Lerno 2: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 18:58.6 92.2 km/h

SS14 - Sorillis 1: 4 Latvala Ford Focus RS WRC '08 A8 17:57.0 78.0 km/h
SS15 - Arzachena: 6 H Solberg Ford Focus RS WRC '08 A8 05:46.7 106.3 km/h
SS16 - Monte Olia 2: 6 H Solberg Ford Focus RS WRC '08 A8 14:02.6 82.5 km/h
SS17 - Sorillis 2: 1 Loeb Citroen C4 WRC A8 13:48.3 81.1 km/h
SS1: Ο Sordo επειδή είχε πρόβλημα με την ανάρτηση του, στην ειδική δεν κατάφερε να μπει κανονικά και άφησε τον Hirvonen να μπει μπροστά του, του επιβλήθηκε ποινή 30 δευτερολέπτων.
SS1: Ο Solberg παραπονέθηκε για υπερθέρμανση του κινητήρα του Citroen Xsara του, αλλά φαίνεται ότι ξεπέρασε τα προβλήματα.
SS3: O Dani Sordo συνέχισε να έχει πρόβλημα με το turbo του αυτοκινήτου του, αλλά παράλληλα τραυμάτισε και την ανάρτηση χάνοντας πολύτιμο χρόνο.
SS3: O Henning Solberg, με το Ford Focus της Stobart, αντιμετώπισε πρόβλημα με τα υδραυλικά.
SS8: O Evgeny Novikov είχε μια έξοδο και έχασε σχεδόν 30 δευτερόλεπτα.
SS9: Ο Loeb καθυστέρησε να μεταβεί στο σημείο εκκίνησης της ειδικής και όταν εμφανίστηκε, σταμάτησε σε μη νόμιμο σημείο της διαδρομής. Αυτό του στοίχησε 10" ποινή και την 2η θέση.
SS10: Ο Sebastien Ogier αναγκάστηκε να σταματήσει στη μέση της διαδρομής αντιμετωπίζοντας πρόβλημα.
SS11: Ο Loeb είχε κλατάρισμα περίπου στα μέσα της διαδρομής και για 2,5 χιλιόμετρα κινήθηκε με κλαταρισμένο ελαστικό. Αποφάσισε τελικά να σταματήσει και να αλλάξει το λάστιχο με αποτέλεσμα να χάσει κοντά στο ένα λεπτό.
SS11: O Sordo ξαφνικά έχασε δύναμη από το αυτοκίνητό του με αποτέλεσμα να κόψει ρυθμό. Το πιθανότερο είναι ο Sordo να είχε πρόβλημα με το turbo της C4.
SS11: Ο H Solberg στάθηκε άτυχος και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με πρόβλημα στην μπροστινή ανάρτηση.
SS12: O Dani Sordo ολοκλήρωσε την ειδική με καθυστέρηση 2,5 λεπτών, όταν αντιμετώπισε πολλά προβλήματα.
SS12: Ο Ostberg εγκατέλειψε μέσα στην ειδική.
SS13: O Dani Sordo έχασε χρόνο με πρόβλημα στο turbo.
Επόμενος αγώνας: Το Rally ACROPOLIS (PWRC) 12-14/6/09
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου