Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Τί ξέρουμε από την Ιστορία της Subaru;;;;;

Ας μάθουμε λοιπόν πώς έγινε αυτή η εταιρεία που μας έχει κάνει υπερήφανους

1917 - 1953

1917

H FHI είναι ο διάδοχος της εταιρίας κατασκευής αεροσκαφών Nakajima Aircraft, η οποία αρχικά ιδρύθηκε ως Ερευνητικό Εργαστήριο Αεροσκαφών (Aircraft Research Laboratory) το 1917 από τον Chikuhei Nakajima (1884-1949) στην επαρχία Gunma (περίπου 70 χλμ. βόρεια του Τόκιο), στην τοποθεσία που βρίσκεται σήμερα η βάση παραγωγής της Subaru. Ο Nakajima ήταν ο μεγαλύτερος γιος ενός αγρότη από την επαρχία Gunma. Σε ηλικία 19 ετών, αφού έγινε δεκτός σε μια σχολή Πολεμικού Ναυτικού, έμαθε τα νέα της πρώτης επιτυχημένης πτήσης που πραγματοποιήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες από τους αδελφούς Ράιτ. Ο Nakajima γοητεύτηκε από το όνειρο και το μυστηριώδες θέλγητρο των ουρανών. Ασχολήθηκε με την κατασκευή αεροσκαφών για το Ιαπωνικό Ναυτικό, αλλά αντί να αφοσιωθεί στην ανάπτυξη και στην παραγωγή τους έφυγε από το Ναυτικό για να ιδρύσει το Ερευνητικό Εργαστήριο Αεροσκαφών. Σύντομα, μετονομάστηκε σε Nakajima Aircraft Co., Ltd. και έγινε ο κύριος κατασκευαστής αεροσκαφών της Ιαπωνίας. Το 1945, καθώς ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος έφτασε στο τέλος του, η παραγωγή αεροσκαφών διακόπηκε. Η εταιρία έκανε ένα νέο ξεκίνημα ως Fuji Sangyo Co., Ltd. και αναζήτησε προσεκτικά άλλες χρήσεις για τις τεχνολογίες της παραγωγής αεροσκαφών. Αρχικά, η εταιρία ασχολήθηκε με την ανάπτυξη μηχανοκίνητων σκούτερ και αμαξωμάτων λεωφορείων, απ' όπου η εταιρία μετεξελίχθηκε σε κανονικό κατασκευαστή αυτοκινήτων.

1931

Το Ερευνητικό Εργαστήριο Αεροσκαφών αναδιοργανώνεται ως Nakajima Aircraft Co., Ltd

1945

Η Nakajima Aircraft αναδιοργανώνεται ως Fuji Sangyo Co., Ltd.

1946
Σύνολο (μήκος x πλάτος x ύψος) : 1.547χιλ x 545χιλ x 940χιλ
Βάρος οχήματος: 75 κιλά
Τύπος: Αερόψυκτη, 4-χρονη SV, ενός κυλίνδρου
Διάμετρος x διαδρομή: 55,0χιλ x 57,0χιλ
Κυβισμός: 135κ. εκ.
Συμπίεση: 5,0
Μέγ. ισχύς (ps/rpm) : 2/3,000

Τον Ιούνιο του 1946, η Fuji Sangyo σταμάτησε την κατασκευή αεροσκαφών και ολοκλήρωσε το πρώτο πρωτότυπο μηχανοκίνητο σκούτερ της Ιαπωνίας. Την επόμενη χρονιά, αυτό το μηχανοκίνητο σκούτερ, με μηχανή 135 κ. εκ., 2 ίππων και χρησιμοποιώντας τους πίσω τροχούς ενός στρατιωτικού αεροσκάφους, παρουσιάστηκε ως το σκούτερ Rabbit. Εκείνη την εποχή, οι συνθήκες μεταφοράς στην Ιαπωνία ήταν σε άσχημη κατάσταση και είχαν χαθεί πολλά εξυπηρετικά μέσα για τη μετακίνηση των ανθρώπων. Η πρώτη εμφάνιση αυτού του νέου είδους οχήματος έγινε δεκτή με μεγάλο ενθουσιασμό. Το Rabbit λατρεύτηκε από το σύνολο του πληθυσμού, επειδή ο οδηγός μπορούσε να κάθεται και με τα δύο πόδια μαζί, λόγω του σταθερού χαμηλού κέντρου βάρους του μηχανοκίνητου σκούτερ, καθώς και της λογικής ταχύτητάς του.

1950
Η Fuji Sangyo χωρίζεται σε 12 εταιρείες

1953Το 1950, η Fuji Sangyo χωρίστηκε σε 12 εταιρίες σύμφωνα με το νόμο περί εταιρικής πιστωτικής αναδιευθέτησης. Στη συνέχεια, το 1953 δημιουργήθηκε η Fuji Heavy Industries Ltd. ως εταιρία κατασκευής, πώλησης και συντήρησης αεροσκαφών μέσω επενδύσεων από πέντε από τις παραπάνω εταιρίες: την Fuji Kogyo, κατασκευαστή προϊόντων όπως σκούτερ, την Fuji Jidosha, η οποία ασχολούνταν κυρίως με την κατασκευή αμαξωμάτων λεωφορείων και την ανάπτυξη του μικρού πρωτότυπου αυτοκινήτου P-1, την Omiya Fuji Kogyo, κατασκευαστή κινητήρων, την Utsunomiya Sharyo, κατασκευαστή τροχαίου εξοπλισμού που, εκείνη τη στιγμή, ήταν έτοιμη να ξεκινήσει πάλι την παραγωγή αεροσκαφών, και την Tokyo Fuji Sangyo, μια εμπορική εταιρία η οποία πωλούσε προϊόντα όπως λεωφορεία, τραμ και γεννήτριες. Δύο χρόνια αργότερα, αυτοί οι πέντε επενδυτές συγχωνεύτηκαν με την FHI και ξεκίνησαν το σύνολο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της FHI που σήμερα γνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου