Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Τί ξέρουμε από την Ιστορία της Subaru; Μέρος 2ον

1954 - 1960

1954

Σύνολο (μήκος x πλάτος x ύψος) : 4.235χιλ x 1.670χιλ x 1.520χιλ
Βάρος οχήματος: 1.178 κιλά
Τύπος: Υδρόψυκτος, 4-χρονος OHV, 4-κύλινδρος
Διάμετρος x διαδρομή: 79,4χιλ x 75,0χιλ
Κυβισμός: 1.485 κ. εκ.
Συμπίεση: 7.2
Μέγ. ισχύς (ps/rpm) : 55/4.400
Μέγ. ροπή (kg-m/rpm): 11/2,700
Μπροστά: Ανεξάρτητη ανάρτηση με εγκάρσια ψαλίδια
Πίσω: Ανάρτηση με άκαμπτο υ άξονα

Το Φεβρουάριο του 1954, η FHI παρουσίασε το πρωτότυπο επιβατικό αυτοκίνητο με την ονομασία P-1. Το P-1, το οποίο την επόμενη χρονιά ονομάστηκε Subaru 1500, χρησιμοποιούσε το πρώτο αυτοφερόμενο αμάξωμα ιαπωνικής κατασκευής. Αυτό το επιβατικό αυτοκίνητο παρείχε εξαιρετική άνεση στους επιβάτες και σταθερότητα στην οδήγηση, καθώς στους μπροστινούς τροχούς διέθετε ανεξάρτητη ανάρτηση ψαλιδιών, με ελικοειδή ελατήρια και αμορτισέρ λαδιού διπλής δράσης, ενώ στους πίσω τροχούς διέθετε ανάρτηση άκαμπτου άξονα με τριπλά φύλλα σούστας και αμορτισέρ λαδιού διπλής δράσης. Δυστυχώς, οι πωλήσεις έπρεπε να διακοπούν εξαιτίας των δυσκολιών στη χρηματοδότηση του εργοστασιακού εξοπλισμού και του δικτύου πωλήσεων. Ωστόσο, αυτό το όχημα έπαιξε σημαντικό ρόλο στην μετέπειτα ανάπτυξη του Subaru 360 και του Subaru 1000.

1958

Σύνολο (μήκος x πλάτος x ύψος) : 2.990χιλ x 1.300χιλ x 1.380χιλ
Βάρος οχήματος: 385 κιλά
Μοντέλο: EK31

Τύπος: Αερόψυκτος, 2-χρονος, 2-κύλινδρος παράλληλης σύνδεσης
Διάμετρος x διαδρομή: 61,5χιλ x 60χιλ
Κυβισμός: 356κ. εκ.
Συμπίεση: 6,5
Μέγ. ισχύς (ps/rpm) : 16/4.500
Μέγ. ροπή (kg-m/rpm): 3/3,000
Μπροστά: Ανεξάρτητη ανάρτηση με διαμήκεις βραχίονες
Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση αιωρούμενου άξονα

Στις 3 Μαρτίου 1958 παρουσιάστηκε στην αγορά ένα ελκυστικό επιβατικό αυτοκίνητο με ξεχωριστή προσωπικότητα: το Subaru 360, το πρώτο από τα αυτοκίνητα Subaru. Εκείνη την εποχή, οι Ιάπωνες κατασκευαστές αυτοκινήτων εργάζονταν στην εξέλιξη μικρών αυτοκινήτων βάσει ενός σχεδίου που απαιτούσε την παραγωγή "αυτοκινήτων για τα λαϊκά στρώματα", όπως συνιστούσε το Υπουργείο Διεθνούς Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας. Το Subaru 360 αναπτύχθηκε σύμφωνα με αυτή την ιδέα. Εκείνη την εποχή, τα επιβατικά αυτοκίνητα ήταν πολύ ακριβά και απρόσιτα για τους περισσότερους ανθρώπους. Η κατασκευή ενός μικρού, οικονομικά προσιτού αυτοκινήτου με καλή απόδοση αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολη δουλειά από τεχνολογικής άποψης και πολλοί κατασκευαστές δίσταζαν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Ωστόσο, η Εταιρία, που είχε τις ρίζες της στην κατασκευή αεροσκαφών, ανέλαβε την πρόκληση βασιζόμενη στην αξιοπρέπειά της και στην τεράστια τεχνολογική της δύναμη. Ξεπέρασε τους άλλους κατασκευαστές κατασκευάζοντας ένα τετραθέσιο, μικρό αυτοκίνητο με τέσσερις τροχούς, το Subaru 360, το οποίο αποτέλεσε ορόσημο στην ιστορία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Λόγω του σχήματός του, το Subaru 360 αποκαλούνταν χαϊδευτικά "πασχαλίτσα". Για 11 χρόνια από την εμφάνισή του, το Subaru 360 ήταν τρομερά δημοφιλές. Τελικά, η παραγωγή του σταμάτησε το Μάιο του 1970.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου